"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UBN Najib Altantuya: PENGUMUMAN UNTUK SATU MALAYSIA

NOTA UMUM : DASAR EKONOMI TELAH DIHAPUSKAN



PERHATIAN : Adalah diberitahu kepada satu Malaysia bahawa
Dasar Ekonomi Baru telah dihapuskan.
Kenyataan ini telah di keluarkan oleh Najib Razak
di Singapura awal bulan lalu.

Justeru adalah tugas kita sebagai rakyat untuk mengambil tahu
hal hal yang berlaku disekeliling kita.

Maka adalah diharapkan sesiapa yang kenal muka orang-orang
dalam gambar ini sila pastikan apakah mereka telah mati.
Jika telah mati apakah mayat mereka telah dilangkahi.
Ini amat penting kepada kita semua.

Dan sudahkah kenduri tujuh liku
dibuat untuk mereka ini

Tiada ulasan: