"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Liwat II: Calitan kapas dari dubur Saiful dikemukakan

Perbicaraan hari ketiga bermula pada jam 9.50 pagi tadi.

Tertuduh, Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba pada jam 9.20 pagi dengan ditemani isterinya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Turut berada di mahkamah hari ini ialah bekas Menteri Kesihatan yang kini menyertai PKR, Datuk Seri Chua Meng dan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat.

Selain wartawan mahkamah juga penuh dengan perwakilan daripada kedutaan-kedutaan asing.

9.50am: Perbicaraan bermula.

9.57am: Bukti pertama yang dikemukakan oleh Peguamcara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidenialah calitan kapas yang diambil dari kawasan sekitar dubur tertuduh, Mohd Saiful Azlan Bukhari.

10.07am: Bukti ditunjukkan kepada mahkamah.

-malaysiakini-

Tiada ulasan: