"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis gila: Tangkap Unit Amal bertugas

Ustaz Misbahul Munir
Himpunan warga felcra dicemari dengan tindakan pihak polis yang menangkap anggota Unit Amal yang bertugas mengawal lalulintas dan parking.

Program yang bermula pagi tadi dengan majlis perasmian oleh YB Dato' Seri Hj Nizar Jamaludin berjalan dengan lancar tanpa gangguan. Berbeza dengan ceramah malam tadi yang dikepung dengan pihak polis, namun ceramah berjaya dijalankan sehingga tamat.

Petang tadi, semasa peguam Wan Romini membentangkan kertas kerja kepada para peserta, beberapa anggota Unit Amal yangs sedang bertugas mengawal lalilintas dan parking telah ditangkap oleh pihak polis.

Anggota polis semakin ramai, yang ditangkap juga semakin ramai. Sehingga kini lebih kurang 30 orang telah ditangkap oleh pihak polis, dan kesemuanya ditahan di balai polis Kg. Gajah.

Majlis penutupan Himpunan Warga Felcra yang sepatutnya disempurnakan oleh Hj Mohamad Sabu terpaksa dibatalkan, begitu juga ceramah umum malam ini terpaksa juga dibatalkan walaupun orang ramai tetap menghadirinya.

Ini semua kerja jahat UMNO BN Pasir Salak yang diketuai oleh Tajuddin Abd. Rahman yang juga Pengerusi Felcra.

Mereka berbuat demikian kerana kedudukan kuasa politik yang semakin terancam apabila pendedahan demi pendedahan dibongkar oleh PR terhadap pengurusan felcra.

1 ulasan:

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Irulah masallah nya, undang undang berat sebelah, semuga Rakyat tahu mengajar mereka dalam PRU ke 13 nanti