"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ahmad dan Hisammudin bermasam muka!

Datuk Seri Ahmad Said, Menteri Besar Terengganu dikatakan mempunyai masalah dengan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri itu iaitu Datuk Seri Hishammudin.

Mereka dikatakan setiasa betegang dan bermasam muka didalam mesyuarat Umno Perhubungan.

Ini ditambah lagi apabila ada suatu majlis BPUNT dimana Ahmad tidak mengalukan kedatangan DS Hishammudin, kerana alasan ada program lain. Hal ini jelas kelihatan sejak beberapa ketika ini, kerana Hishammudin selalu mengatakan yang kemelut Terengganu sudah berakhir, mungkin kemelut diantara Idris dan Ahmad sudah berakhir tetapi kini wujud kemelut baru iaitu Ahmad dan Hisham.

Umno Terengganu ibarat pesakit yang baru  pulih dari penyakit tetapi diserang penyakit baru, ini mesti dihentikan. Rawatan rapi keatas Umno Terengganu seharusnya diteruskan tanpa masalah. 
-tko-

Tiada ulasan: