"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar Utusan Dari Neraka?.. Kurang Ajarnya Perempuan ini..

Semalam kalau korang baca di (SINI) YB Yusmadi Yusoff telah menyifatkan tindakan Ketua Wira Perkasa Arman Azha Abu Hanifah yang mengatakan Presiden PKR Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail sebagai "pelacur politik." Sebagai Kurang Ajar..


Kalau macam tu.. Ketua Wanita PERKASA ni nampaknya lebih Kurang Ajar dari Arman tu.. Ketua Wanita PERKASA Zaira Jaafar ini berkata Anwar bukanlah dihantar oleh Allah tapi oleh Syaitan untuk memusnahkan Melayu..
Sedikit terjemahan..

Ketika Presiden PKR DS Wan Azizah menganggap bahawa suaminya itu sebagai pemimpin yang dianugerahkan Allah untuk membebaskan rakyat Malaysia dari cengkaman kuasa jahat UMNO, Ketua Wanita PERKASA Zaira Jaafar pula mengatakan Anwar adalah utusan dari Neraka untuk memusnahkan Melayu..

Oleh sebab itu Zaira mahu darjah kebesaran yang membawa gelaran Datuk Seri dan segala darjah kebesaran yang dianugerahkan oleh Sultan dilucutkan dari Anwar kerana mempertikaikan ketuanan Melayu..

'God-sent' Anwar is Satan himself, says Perkasa
By Teoh El Sen

KUALA LUMPUR: Just days after his wife described him as God-sent, hardline Malay group Perkasa has placed Anwar Ibrahim on less hallowed ground, calling him Satan himself.

Artikel penuh sila baca di SINI

Tiada ulasan: