"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib@1malaysia.com.my.. Berapa Pulak Hang Sebat Ni?

addin_77
Tadi aku ada terima mesej dari Celcom.. aku ingat siapala mesej aku pagi-pagi tadi.. rupa-rupanya Najib Tuntuya@1malaysia. Bagusnye.. pagi-pagi dah hantar ucapan hari bapa.. aku sendiri pun tak pernah ingat hari bapa, yang aku ingat hari raya je..

Aku rase ko orang semua pun ade terima mesej seperti ini.. mungkin jutaan rakyat Malaysia yang terima.. Tapi pernah ke kita terfikir, sapa yang biayai mesej dan emel seperti ini?? Bukan service provider seperti Celcom yang hantar ni, aku percaya Maxis, Digi dsbnya pun ade hantar mesej ni..

Berapa juta ringgit pulak disebat dalam projek ni? Berapa banyak duit rakyat lagi kroni-kroni ko mengkendarah pulak ni?? Ataupun ko nak selamatkan syarikat kroni yang dah nazak seperti projek emel 1malaysia?? Tolong jawab sikit Najib?
 

Tiada ulasan: