"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perhimpunan Yang Menamatkan Dominasi BN

DR. MUHAIMIN SULAM
Dengan siaran berulang kali di kaca tivi dan media tentang himpunan Bersih 2.0, mauduk perhimpuhttp://www.sayaanakbangsamalaysia.net/images/pics/news/bersih-logo-small.jpgnan akan terus berada pada carta teratas perbualan masyarakat.Jumlah undian lebih 1 juta sokongan pada perhimpunan Bersih 2.0 membayangkan bahawa perhimpunan itu akan lebih berskala besar.


Langkah mengadakan perhimpunan di Kuching dan Kota Kinabalu menambah-nambahkan lagi tekanan kepada kerajaan sedia ada.Sokongan terbuka oleh SN Dato' A. Samad Said dan Aziz Bari sememangnya tersedia merungsingkan.


Pasukan peguam yang bersedia berkhidmat dan menghadapi risiko kena tangkap.....wow!


Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan dan lain-lain turun ke jalan raya.


Era memperayai sistem pilihanraya semakin mereput.


Inilah saatnya untuk menamatkan satu marathon lebih setengah abad hegemoni kuasa.
http://muhaiminsulam.blogspot.com/

Tiada ulasan: