"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anda mesti saksikan filem Turki ini. Hebat!!

tokpepijat
Dua peristiwa besar yang membabitkan maruah antara Turki dan Israel. Yang pertama aksi dialog di Switzerland antara PM Turki dan PM Israel. PM Turki dengan berani menuding jari kepada PM Zionis serta menghamburkan kata-kata kebencian kepada aksi Zionis terhadap Gaza dan rakyat Palestin.

PM Zionis tergamam dengan keberanian dan aksi kemarahan PM Erdagon.

Erdagon balik ke Istanbul disambut sebagai pahlawan.

Mengapa tidak? Sejak kejatuhan Empayar Uthmaniyyah, tiada PM Turki selain Erbakan dan Erdagon berani mengutuk Zionis.

Manakala satu lagi peristiwa iaitu serangan komando Zionis keatas kapal bantuan Mavi Marmara milik NGO Turki yang menyebabkan 9 orang Turki syahid. PM Erdagon mendesak Regim Zionis meminta maaf atas kejahatan mereka.

Hingga kini, regim Zionis masih berdolak dalih dalam soal ini.

Hebatnya Turki, kini mereka menyerang Israel secara media. Filem terbaru keluaran mereka amat menyakitkan Zionis.

Jika dulu kita asyik disajikan dengan propaganda Yahudi. Kini elok kita saksikan bagaimana filem Turki ini menebus balik maruah umat walaupun sekadar fiksyen.

Jom, kita ajak anak-anak kita dan keluarga saksikan filem Turki ini.

Tiada ulasan: