"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Taksub atau Realiti....tentang Anwar Ibrahim

heshell

Tercegang seketika mendengar tazkirah dari orang kuat PKR bertempat di Qariah Ramadhan Kota Bharu....Anwar Ibrahim Penyelamat dan Pembebasan Baituimuqaddis...bersandarkan beberapa hujah:


1.Kejatuhan Kerajaan Husni Mubarak..... menyebabkan bekalan gas ke Israel telah di potong dan pembukaan sempadan Rafah Gazza.

2. Signifikannya segala bekalan utk penduduk Gazza dapat dipenuhi dan kebebasan penduduk keluar masuk...memberi peluang kepada ratusan atau ribuan Mujahiddin utk memasuki Gazza bagi mempertahankan bumi Palestin.

3. Ada pendapat megatakan akan muncul penyelamat dari dunia sebelah timur yang akan menyatupadukan masyarakat Arab dan membebaskan Palestin.

4. Syeikh Yusuf Al-Qardawi dan Anwar merupakan sahabat baik mengalahkan adik beradik....jadi masyarakat dunia Islam menghormati SYAQ, dimana Anwar merupakan salah seorang penasihat kepada beliau.

5. Untuk muncul menjadi seorang pemimpin yang hebat dan penyelamat dunia islam.....beliau terlebih dahulu diuji..dengan pelagai ujian...calang2 pemimpin yang akan terus bertahan..dalam kata lain pemimpin ini tengah disiapkan.

6. Jikalau dugaan dan cabaran telah mampu diatasi, anwar akan muncul menjadi Penyelamat Dunia Islam.

Begitulah lebih kurang apa yang saya dengar...jikalau betul pembebasan Al AQsa..berlaku pada zaman ini....mungkin tidak mustahil benda ini boleh berlaku...kita mampu merancang hanya Allah saja yang mengetahuinya...Wallahu allahm.
-tko-

Tiada ulasan: