"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

3 penjenayah ditembak mati di Selayang

Bernama
Beberapa anggota polis menjalankan siasatan di lokasi tiga penjenayah yang ditembak mati di Selayang awal pagi tadi. (Gambar Facebook)
KUALA LUMPUR: Polis menembak mati tiga penjenayah dipercayai warga asing di Selayang awal pagi tadi.

Pemangku Ketua Polis Gombak, Ariffin Mohamad Nasir ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu yang dipercayai berlaku kira-kira 1 pagi.

Beliau berkata satu sidang media berhubung kes berkenaan akan diadakan oleh Ketua Polis Selangor Hussein Omar Khan di IPD Gombak pada 2 petang ini.

“Memandangkan Ketua Polis Selangor akan mengadakan sidang media petang ini, jadi segala maklumat lanjut berkaitan kejadian terbabit akan diberikan oleh beliau,” katanya ringkas.

Tiada ulasan: