"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat juruterbang, pembantu ditemukan 2 meter dalam tanah

Mohamad Fadli
Pesawat ringan model BK 160 Gabriel terhempas di Kapar, Klang, tengah hari tadi. (Gambar JBPM)
PETALING JAYA: Mayat juruterbang dan pembantu pesawat ringan model BK 160 Gabriel terhempas di Kampung Tok Muda, Kapar, Klang, ditemukan dalam kokpit yang terjunam lebih 2m ke dalam tanah.

Ketua Polis Selangor, Hussein Omar Khan, berkata mayat dijangka dapat dibawa keluar dalam tempoh tiga jam sebelum dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang, untuk bedah siasat.

Katanya, kedua-dua mangsa adalah lelaki warga tempatan berusia 30-an dan 40-an.

“Usaha mengeluarkan dua mangsa tersebut sedang giat dilakukan,” katanya pada sidang media.

Tiada ulasan: