"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja perempuan lemas ketika mandi sungai

Bernama

KUALA KRAI: Seorang remaja perempuan berumur 19 tahun ditemukan lemas di sebatang sungai di Kampung Pasir Era di petang tadi.

Komander Operasi Balai Bomba Kuala Krai Noorzaidi Mohamed berkata mayat mangsa yang dikenali sebagai Nurul Farisya ditemukan pada kira-kira 7 malam.

Beliau berkata bomba menerima laporan mengenai insiden itu pada 4.16 petang sebelum sepasukan anggota dari Balai Bomba Sungai Durian dan Balai Bomba Machang dikerah ke lokasi kejadian.

“Kejadian dipercayai berlaku ketika mangsa sedang mandi di lokasi terbabit bersama rakannya, Rosmaira Maisara Muhamad Azam, 13, namun rakannya itu terselamat.

“Mayat Nurul Farisya ditemukan kira-kira satu kilometer dari lokasi kejadian oleh abangnya. Mayat mangsa telah diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut,” katanya.

Tiada ulasan: