"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bersihkan kala jengking di dalam PAS / UBN Najib Altantuya / Zambry / PKFZ

Afrar Yunus

Depa kata ada kala jengking di dalam PAS. Merayap masuk kot mana ?Lantaran isu kala jengking ini, ada orang kata rupa-rupanya UMNO ni sayang pada PAS. Sayang betoi-betoi atau sayang buat-buat, itu soal dia.

Muhyiddin Yassin Timbalan Perdana Menteri mengambil berat lalu memberikan komen, Zahid Hamidi pun komen dan ramai lagi memberikan pandangan masing-masing tentang masa depan PAS ekoran kenyataan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat yang mahukan EGM diadakan bagi membersihkan dua tiga kerat pecinta kerajaan perpaduan yang dok 'merayap' dalam PAS (macam kala jengking ?)
Molek benarlah samada EGM atau mesyuarat khas diadakan bagi tujuan itu.

PAS dirasakan tidak memerlukan orang macam Muhyiddin Yassin yang dikaitkan dengan banyak 'kehaprakan' ketika mentadbir Johor dan Zahid Hamidi yang cukup banyak bermasalah.

Bersihkan kala jengking macam depa yang dok merayap dalam PAS supaya aroma seperti itu tak berbau lagi di dalam parti berkenaan..

alkerohi.blogspot.com

Tiada ulasan: