"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Siapa "Orang Itu" yang dimaksudkan oleh Faisal dalam Krisis PAS? / UBN Najib Altantuya / Zambry / PKFZ

BatuApi

"Faisal Tehrani seorang penulis muda yang selalu menulis kontraversi telah menulis satu artikel bertajukTakkanlah Kerana Sayangkan 'Orang Itu' Sanggup Halau 'Anak Sendir yang banyak kali mengulang ayat"orang itu".seolah-olah memberikan satu gambaran ada sesuatu yang tersirat yang mempengaruhi tindakan luar biasa Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

Tulisan beliau telah dikuatkan lagi dengan seorang Penulis terkenal Haji Azizi Abdullah novelis agung dengan memberikan satu signal semacam cuba mendedah siapa dibelakang Tuan Guru Nik Abdul Aziz dalam arikalnya (
klik di sini).

Aliran yang menunjukkan wujud satu "permaianan" dibelakang Tuan Guru Nik Abdul Aziz dikuatkan lagi dengan Temuramah Ketua Dewan Ulama PAS, Datok Harun Taib.

Temuramahnya boleh diikuti di sini (ISU EGM PAS: Harun Taib suspek bukan Nik Aziz yang tulis), semacam satu kenyataan sinis oleh Dato' Harun seolah-olah tidak mempercayai itu adalah tulisan Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

Dato Harun menegaskan bahawa Kenyataan yang ditulis di Blog Tuan Guru Nik Abdul Aziz bukan tulisan beliau kerana hujah-hujah dalam tulisan tidak menepatidisipin ilmu Islam sebagaimana yang diamalkan oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz sendiri.

Kalau di kaitkan dengan tulisan anak beliau sendiri Nik Abdul Nik Abdul Aziz yang bertanjuk kerja - kerja bodoh dalam pas boleh dipercayai ada usaha-usaha jahat untuk memberikan gambaran salah tentang banyak perkara dalam PAS yang didalangi oleh orang yang berkepentingan.

Tiada ulasan: