"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mukhriz terhegeh-hegeh nak jadi calon Kota Siputeh

Din Binjai
Ahli Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Tun Mahathir sedia bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh sekiranya itu yang dimahukan penduduk Jerlun dan Kota Siputeh.

Katanya, beliau hanya akan menerima pencalonan itu sekiranya mendapat persetujuan penduduk di situ dan bukannya menawarkan diri sebagai calon sekiranya pilihan raya kecil diadakan kelak.

“Kalau nama saya dicalonkan, saya terima. Itu pun sekiranya mendapat persetujuan dari semua penduduk di situ,” katanya.

Mukhriz yang juga Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, buat masa ini, tumpuannya ialah kepada tanggungjawab peringkat nasional, selain peranannya sebagai Ahli Parlimen Jerlun dan tidak terfikir untuk memikul tugas baru.

Mukhriz antara calon yang disebut-sebut layak bertanding di kawasan tersebut.

Pelik tapi benar...ada umno yang merayu di mahkamah supaya tiada prk tapi ada umno yang sibuk dok melobi untuk nak jadi calon pula....


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

Tiada ulasan: