"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zahid Hamidi Jangan jadi Pegampu Bodoh.

mohdnoorawang
Menteri pertahanan Malaysia Datuk Sri Dr. Zahid Hamidi diminta jangan jadi jaguh dan pengampu bodoh kepada perdana menteri Malaysia dan bekas menteri pertahanan Malaysia Datuk Sri Muhd Najib Razak.

Zahid Hamidi telah memberi amaran kepada penulis blog yang mensensasikan atau menulis artikel tentang kehilangan dua buah engine jet tempur F-5E milik tentera udara Malaysia.(TUDM). Terimakaseh sdr.Zahid Hamidi.

Ingat Zahid negara ini bukan milik Zahid Hamidi. Negara Malaysia adalah milik semua bangsa yang sah di Malaysia. Setiap kelemahan, penipuan, kezaliman, kejahatan, ketidakadilan, dalam mentadbir negara Malaysia perlu dijelaskan kepada rakyat jelata.

Untuk Sdr. Zahid Hamidi penulis blog kebanyakan tidak disogok dan diupah untuk menulis. malah penulis blog bukan pengampu bodoh. Jadi isu kehilangan enjin jet milik TUDM adalah isu keselamatn negara Malaysia. Amat malang sekali enjin jet boleh hilang dan dijual dengan RM50 juta. Dan yang agak sukar dipercayai ianya dikesan pada tahun 2007. Untuk rekod menteri pertahanan Malaysia ketika itu ialah Datuk Sri Muhd Najib Razak. Sebab itu Zahid Hamidi pengampu nombor satu. Pada masa yang sama Najib Razak ketika menjadi pertahanan bom C-4 juga menjadi senjata untuk membunuh wanita Mongolia.

Semua rakyat yang perihatin terutama penulis blog kita sarankan tulislah dan paparkan apa yang berlaku. Pemimpin Umno dan kerajaan barisan nasional jangan jadikan akta seperti OSA, ISA dan laian-lain akta yang digubal hanya untuk kepentingan dan periuk nasi pemimpin umno.

Ayuh kita sarankan kepada aktivis yang perihatin dan penulis blog serta cerdik pandai paparkan dan tulislah untuk rakyat Malaysia membuat penilaian sendiri. Kita cukup kagum seorang yang bernama Dr.Aziz Bari. (hanya satu contoh). Contohilah beliau.

Tiada ulasan: