"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

(Katak DUN Perak) Osman Jailu Masuk PAS???

sisi bukit
Pagi tadi kita bertemu dengan Pegawai Khas YB Osman Jailu.Kita mengucapkan tahniah kepada P.A Osman atas bebasnya Osman daripada tuduhan rasuah!

Kita bertanya kepada P.A Osman Jailu,peluang untuk menjadi Exco Kerajaan Negeri.P.A Osman merangkap Ketua Kampung itu menerangkan Osman tidak ditawar pun.

"Kalau dibagi pun Osman tolak,Osman jiwa pembangkang"kata P.A itu lagi.

Kita pun secara peribadi meminta tok ketua yang juga P.A Osman Jailu supaya meminta Osman Jailu masuk Pas!"Kalau PKR tidak mahu boleh bersama PAS "kata kita.

Tok Ketua itu pun berjanji"nanti saya pujuk Osman"

Timbul persoalan bolehkah kita terima taubat Osman Jailu?

Sekali lagi dia mengulang,"Cikgu,Osman jiwa pembangkang!"

Sumber:http://loveperak.blogspot.com

Tiada ulasan: