"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Adegan seks ustazah bersama warden di asrama pelajar

Tak ada yang lebih sedap bagi mereka yang mengikut kelaku binatang walaupun tahu perkara tu haram. Kelaku haram jadah inilah yang menjadi penambah perisa sedapnya. Bertambah malang kalau yang melakukan perkara terkutuk tu mereka yang bergelar Ustazah.

Ustazah FAIL dengan dugaan nafsu seknya..! Nak berkat macamana pelajaran yang diajar kalau yang ustazahnya bergelumang dengan dosa?

Kosmo: Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan ‘pelakon’ yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

-kosmo- -best1of4-

Tiada ulasan: