"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dilaga-laga Pihak Tertentu, Manikavasagam Ikrar Setia

Di sebalik cubaan pihak tertentu untuk melaga-lagakan S Manikavagam dengan Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim, Ahli Parlimen Kapar itu berikrar untuk taat setia kepada pimpinan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Beliau juga menyatakan pendiriannya berhubung isu rasuah termasuk isu Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB), selaras dengan dasar parti, malah gembira dengan jaminan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai hal itu.

Pada satu kenyataan media, Manikavasagam mengakui sudah berbincang dengan Ketua Umum PKR itu yang memberi jaminan siasatan telus dan terperinci dijalankan berhubung dakwaan berkaitan isu KSSB.

Beliau juga meminta pihak tertentu supaya tidak mengambil kesempatan melaga-lagakannya dengan pimpinan parti dan kerajaan Selangor .

“Nasihat saya kepada mereka adalah jangan buang masa menelefon atau berjumpa dengan saya berhubung isu ini,” katanya.
-tvselangor-

Tiada ulasan: