"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Shafie Apdal jangan jadi BEBAL

PAS Sepanggar

Kenyataan Shafie Apdal baru-baru ini yang mendakwa PAS parti ajaran sesat di lihat seolah-olah kenyataan orang yang tidak bertamadun. Beliau seperti diibaratkan 'katak di bawah tempurung' kerana seolah-olah baru mengenali perjuangan PAS.

Kenyataan yang sangat memalukan ini tidak sepatutnya dikeluarkan oleh seorang yang bertaraf menteri dan juga dikatakan bakal Ketua Menteri Sabah. Sehubungan dengan itu Dewan Pemuda PAS kawasan Sepanggar menyeru dan meminta agar beliau kembali menyemak perlembagaan PAS serta sila nyatakan dimanakah sesat yang dimaksudkan oleh beliau.

Sekiranya sesat yang dimaksudkan oleh beliau itu ialah PAS membawa perpecahan, maka sepatutnya beliau juga perlu menuduh Nabi Muhammad s.a.w juga sesat, kerana Rasulullah seperti kita sedia maklum, juga membawa perpecahan dikalangan bani Quriash. Oleh yang demikian beritahulah kepada rakyat, dimanakah sesat yang dimaksudkan oleh beliau itu. Jangan hanya berani lempar batu sembunyi tangan.

Sekiranya tiada apa-apa maklum balas dari beliau dalam masa terdekat ini, bermakna DPP Sepanggar menganggap beliau sebenarnya adalah seorang menteri yang BEBAL.

http://passepanggar.blogspot.com/

Tiada ulasan: