"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PENDEDAHAN ,Sapa Maling Sapa sekarang?Sapa yang mencuri skarang?

Garudadaku
Semenjak kebelakangan ni, Malaysia sentiasa dicemuh olih puak Indonesia yang kita ni Maling iaitu pencuri, kerana menciplak Budaya dialah, kain batik dan sebagainya. Yang menjadi perit atau mengeruhkan keadaan lagi bila si Indon ni kalah di AFF Suzuki baru baru ni.

Macam macam alasan diberinya sampai naik muak. Yang lebih perit lagi bila provokasi yang amat kurang beradaban(kurang ajar) kedutaan kita dibaling taik, Jalur Gemilang kita dibakar dan berbagai bagai perilaku kelakuan demi untuk menegak benang yang basah. Sampai saya amat benci sekarang tengok si Indon Indon ni.

Alhamdullilah saya dapat satu video clip untuk tontonan semua rakyat Malaysia wawancara yang di lakukan di INDONESIA sendiri bukan Malaysia, nanti kata fitnah la ..mereka ni kan pakar pemberi alasan! PENDEDAHAN SAPA YANG MENCURI SEKARANG ATAU MALING?

-tko-

Tiada ulasan: