"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pertemuan saya Nik Aziz ‘bukan pelik’, kata SU Agung PKR

Syed Mu’az Syed Putra
KUALA LUMPUR, 6 Jan — Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail menafikan pertemuan beliau dengan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat semalam ada menyentuh soal perbincangan pemimpin tertinggi PAS dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan timbalannya di sini bulan lalu. 

Sebaliknya, Saifuddin yang juga Ahli Parlimen Machang berkata, pertemuan dengan Mursyidul Am PAS di Kota Baru, Kelantan itu hanya perbincangan antara seorang wakil rakyat dan Menteri Besar.

“Saya memang selalu jumpa Menteri Besar, bukan sesuatu yang pelik kalau Ahli Parlimen Kelantan jumpa Menteri Besar.

“Ia adalah perjumpaan biasa sahaja, kita bincang banyak perkara.

“Kita bincang hal kawasan, projek pembangunan, politik Kelantan dan politik nasional. Kita bincang perkara biasa sahaja,” katanya ketika dihubungi The Malaysian Insider.

Menurut Saifuddin, sudah menjadi tanggungjawab beliau untuk menemui Nik Aziz sebagai Ahli Parlimen dari Kelantan.

“Sudah jadi tabiat kita jumpa dan bincang, juga ia tanggungjawab saya sebagai Ahli Parlimen.

“Tak cakap hal-hal lain, apa yang Menteri Besar cakap itulah maksudnya,” katanya.
-malaysianinsider-

Tiada ulasan: