"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BloggersNetwork@Malaysia Buat Pendedahan Berani!


Pihak Bloggersnetwork@Malaysia (BNM) hari ini mengambil sikap berani dengan membuat pendedahan secara terbuka mereka-mereka yang terlibat di dalam BNM yang memberikan liputan berita-berita dari negeri Perak.

Krisis politik negeri Perak ekoran dari rampasan kuasa oleh UMNO-Barisan Nasional menyebabkan bloggers negeri Perak membentuk satu team bagi memenafaatkan alam siber sebagai sumber maklumat alternatif kepada rakyat bagi mengimbangi penyebaran maklumat oleh pihak media massa arus perdana yang difahami oleh rakyat sebagai sentiasa memutarbelitkan berita untuk kepentingan pihak pemerintah.

Blog 
perisik-rakyat.com di dalam tulisan terbaru untuk mengucapkan terima kasih kepada semua penderma-penderma yang menyumbang untuk tabung RM1 untuk bloggers telah memperkenalkan ahli-ahli dari Team Bloggers Network @ Bukit Gantang untuk tatapan umum.

Mereka mengambil sikap tersebut sebagai langkah untuk tidak dituduh sebagai pengecut atau bacul sekalipun sentiasa diburu dan diekori oleh pihak tertentu.

Kita doakan agar mereka dilindungi Allah s.w.t. dan dikurniakan rahmat dari sisiNya disamping bersama-sama menyumbang ke tabung bloggers network.


http://greenboc.blogspot.com/

Tiada ulasan: