"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Laporan tambahan terhadap penulis blog perakbangkit dilakukan.


 
Drs. Khalil bersama penyokong bergambar bersama penyokong di perkarangan balai Polis Changkat Jering setelah membuat laporan tambahan.


Satu laporan tambahan dan pembetulan tarikh pada laporan asal telah dilakukan oleh ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim di Bali Polis Changkat Jering kelmarin.

Semasa ditemui selepas membuat laporan beliau mengatakan telah melakukan semua langkah termasuklah memberikan alamat kepada pasukan keselamatan. Terpulanglah kepada pihak yang berwajib untuk bertindak sebaik mungkin.


"Saya rasa bertanggung jawab untuk memberikan maklumat tambahan kepada pihak keselamatan sebab itu saya datang sekali lagi ke balai ini" kata khalil.

Berikut ini adalah laporan yang dibuat oleh beliau kelmarin :-

LAPORAN POLIS

Tarikh laporan : 27 Mac 2009
Nama Pelapor : YB. Drs. Khalil Idham Lim Abdullah
Jawatan :ADUN Titi Serong Perak.
No. Kad pengenalan : 641102-03-5125
Alamat : No.15 Jalan Wawasan 8, Taman Wawasan Jaya, Parit Buntar.
No. Talipon :019 4759697

Inilah adalah pembetulan dan tambahan Laporan Polis saya ( No Repot : CHANGKAT JERING /000300/09) :-

1. Semasa saya melayari internet pada pagi ini 26 Mac 2006 kira-kira jam 9.00 pagi di Markaz PAS Ayer Kuning, saya sangat terkejut dengan satu laman web http://perakbangkit.blogspot.com (seperti yang dilampirkan) telah menulis dan menyiarkan gambar dan tulisan yang melampau dan dengan tujuan yang tidak baik.

Di ganti dengan pembetulan tahun 2006 kepada 2009 pada perenggan pertama repot seperti berikut:

Semasa saya melayari internet pada pagi ini 26 Mac 2009 kira-kira jam 9.00 pagi di Markaz PAS Ayer Kuning, saya sangat terkejut dengan satu laman web http://perakbangkit.blogspot.com (seperti yang dilampirkan) telah menulis dan menyiarkan gambar dan tulisan yang melampau dan dengan tujuan yang tidak baik
Sekian laporan saya yang sebenarnya,

2. Saya juga ingin memberi maklumat tambahan mengenai pemilik blog: http://perakbangkit.blogspot.com/boleh di kesan dari blog : http://perisik-rakyat.com/

3. Maklumat pemilik blog perakbangkit ialah :

Kad Pengenalan 650805108057 / A0186427
Nama MOHD NAZMI BIN ROSLI
Tahun Lahir 05 Aug 1965
Jantina LELAKI
Alamat
LENGKUNG SRI SIANTAN 50
TAMAN SERI ANDALAS 1
SERI ANDALAS
KOTA RAJA 41200 KLANG
Negeri SELANGOR

Demikain sebenarnya laporan saya,

(YB. DRS. KHALIL IDHAM ) 
 

Tiada ulasan: