"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Adakah Balai Polis Tempat Yang Selamat?

Gempar dari Ipoh, pemuda India dipukul polis dirawat di hospital.

Negara sekali lagi dikejutkan dengan berita gempar dan menggerunkan. Sekali ini berlaku di Ipoh Perak. Kalau kita masih ingat dengan kejadian yang menimpa Kugan, hari ini kejadian yang hampir sama berlaku di IPD Ipoh.

Seorang remaja India berumur 26 tahun telah dipukul dan mengalami kecederaan dikebanyakan tempat dibadannya. Sangat Menyayat hati, demikian berita terbaru yang kami terima dari IPOH melaluin pesanan ringkas.


Dimaklumkan juga sedang berkumpul di Hospital Ipoh ialah pemimpin Pakatan Rakyat, antara nya Speaker Perak, V. Sivakumar, Dato' Ngeh Khoo Ham dan Yb. Kulasegaran.

Pemuda India yang dikenali dengan nama Patmanathan berasal dari Chemor itu dipukul setelah beliau pergi ke Balai Polis setelah adiknya ditangkap oleh polis setelah disyaki memiliki ganja .

Saya masih menunggu laporan yang lengkap mengenai kejadian itu. 

Tiada ulasan: