"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Imej Najib Semakin Membusuk : Siapa dalang burukkan Najib?




Laporan yang memberikan imej negatif kepada Datuk Seri Najib Razak oleh media antarabangsa dikaitkan dengan usaha untuk menjatuhkan beliau. Siapa mereka, musuh Umno atau musuh dalam selimut Umno sendiri?

Selain dalam Liberation, tulisan Arnold Dubus itu turut disiarkan dalam akhbar berbahasa Inggeris dari Thailand, The Nation. Bangkok adalah pangkalan kerja Dubus sebagai wakil akhbar Liberation.

Turut melaporkan cerita ini adalah akhbar Kompas Indonesia dengan tajuknya "Kepimpinan Najib Diragukan".

Selain itu, akhbar The New York Times, 9News, The Australian, The Times of India dan Timesonline juga melaporkan cerita yang hampir sama...Najib diragui. 

Tiada ulasan: