"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Khairi Jamaluddin Ketua Pemuda PAS Bagan Datoh

YDP, Timbalan YDP dan Naib YDP PAS Kawasan Bagan Datoh kekal menerajui semula PAS Kawasan bagi tempoh 2009 - 2011. Mereka memenangi jawatan tersebut tanpa bertanding. Berikut senarai AJK PAS Kawasan Bagan Datoh yang baru bagi sessi ini :-

YDP : Misbahul Munir Hj Masduki
Timbalan YDP : Kapt (B) Tn Hj Aris bin Bakri
Naib YDP : Ramle @ Ariffin Husein
Ketua Urusan Ulama : Ustaz Yazid Abd Hamid
Ketua Pemuda : Ust Khairi Jamaluddin (dipilih dalam Mesyuarat Agung Pemuda)
Ketua Muslimat : Uztazah Rahimah Samuri (dipilih dalam Mesyuarat Agung Muslimat)
Ahli Jawatan Kuasa :
1. Mokheri Abd Jalil
2. Ust Shairozi Iman
3. Ust Ahmad Baihaqi
4. Fauzi Hashim
5. Munirah Atihrah
6. Dr. Nurul Huda bt Jait
7. Ahmad Jailani
8. Said Mohammad
9. Hj Idris Mokti
10. Nazeri Hashim
11. Ajam Suhot
12. Fadzilah Salleh
13. Zulkifli Mohammad
14. Abdul Aziz Abbas
15. Dzahrul Lail Dardiri
16. Abd. Aziz Ahmad

Tiada ulasan: