"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BN Serah RM1.75 Juta Kepada Empat Gereja Di Minit Terakhir Kempen

Empat gereja Methodist Sibu terima geran mencecah RM1.75 juta ringgit dari Kerajaan Persekutuan di saat-saat terakhir kempen Pilihanraya Sibu.

Anugerah geran ini diserahkan oleh wakil dari Pejabat Timbalan Perdana Menteri, lapor akhbar The Sunday Post.

Wang dari gereja itu adalah tambahan kepada RM15 juta yang dijanjikan untuk sekolah tempatan dan RM5 juta yang dijanjikan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sekiranya calon BN menang.

Empat gereja terbabit adalah Gereja Methodist En Tao, Gereja Methodist Tien Tao, yang masing-masing menerima RM500,000, Gereja Methodist Sing Ang Tong (RM400,000) dan Gereja Methodist Hwai Ang Tong (RM350,000).
-tvselangor-

Tiada ulasan: