"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Naib Pengerusi DAP Kulasegaran Mahu Anggota Tidak Emosi


IPOH, 22 NOV: Naib Pengerusi DAP M Kulasegaran semalam meminta anggota parti itu terutama kalangan kaum India supaya tidak melakukan bantahan bagi melahirkan kekecewaan ekoran kekalahan beliau dalam pemilihan pada Konvensyen DAP Perak Ahad lepas.
   
Beliau berkata walaupun ada sebahagian anggota parti dari kaum India yang terkilan dengan kekalahan itu tetapi ia tidak harus dijadikan alasan untuk
membuat bantahan.
   
Kulasegaran, yang juga Anggota Parlimen Ipoh Barat, tewas dalam pemilihan dan kehilangan jawatan Timbalan Pengerusi DAP Perak. Kulasegaran juga  menolak tawaran untuk dilantik sebagai Naib Pengerui DAP Perak.
   
"Jangan terlalu emosi dengan perkara itu sebaliknya tumpukan sepenuh perhatian kepada kerja-kerja parti sementara saya mencari jalan menanganinya," katanya kepada pemberita ketika dihubungi bagi mengulas mengenai laporan sekumpulan anggota DAP di Pulau Pinang mahu membuat bantahan terhadap kekalahan beliau.
   
Kulasegaran berkata beliau menerima banyak panggilan serta khidmat pesanan ringkas (SMS) yang mendakwa beliau mangsa sekumpulan pemimpin DAP Perak yang mahu menyingkirnya.
   
Katanya semua anggota DAP diharap tidak terperangkap dengan sentimen yang dimainkan oleh sesetengah pihak berkepentingan.
   
Kulasegaran sebelum ini menegaskan beliau akan tetap setiap bersama DAP dan tidak akan meninggalkan parti itu.
-Bernama-

Tiada ulasan: