"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Liwat II: Saiful dakwa dipaksa lakukan seks oral - Saksi

Seorang ahli patologi forensik Hospital Kuala Lumpur hari ini memberitahu Mahkamah Tinggi bahawa pengadu dalam kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa telah dipaksa melakukan seks oral.

Dr Siew Sheue Feng berkata, pengadu berkenaan, Mohd Saiful Bukhari Azlan mendakwa telah dipaksa berbuat demikian oleh seorang "tokoh terkemuka," lapor Bernama.

Siew berkata, Saiful telah memberitahu perkara itu kepadanya ketika beliau membuat pemeriksaan ke atas pemuda itu.

Doktor berkenaan berkata, beliau seterusnya telah mengambil spesimen daripada tekak dan lidah Saiful, menurut laporan itu lagi.
Siew berkata demikian ketika disoal balas oleh peguambela S N Nair dalam perbicaraan kes liwat yang bersambung semula hari ini.

Doktor berkenaan juga berkata, beliau telah mencatat butiran mengenai dakwaan tersebut.

Tambahnya, Mohd Saiful turut mendakwa tidak dapat duduk selama dua hari akibat perbuatan seks tanpa rela.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: