"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MB Ahmad Said lebih zalim dari Lim Guan Eng



IKLIM PRU13 PANAS DAN SEMAKIN HAMPIR. 

Perdana menteri Malaysia Ds Najib Razak dan kerajaan BN (Kerajaan Bini Najib) serta media  pro-bodek bodoh kerajaan BN/UMNOapco menyiarkan berita negeri pakatan rakyat tanpa fakta yang betul.

Penang @ Pulau Pinang dan Seberang Perai negeri pakatan rakyat Sdr. Lim Guan Eng diserang oleh media dan akhbar pro-bodek bodoh BN/UMNO. Berita dan cerita disengsasikan secara "fitnah berita" demi untuk melemahkan sokongan pengundi kepada pakatan rakyat. Saolah-olah setiap langkah yang diambil oleh Sdr. Lim Guan Eng dan negeri dikuasai oleh pakatan rakyat tidak betul.


Di Terengganu MB Ds Ahmad Said berindak lebih zalim dari Lim Guan Eng.Ahmad Said BN/UMNO menghalau dan merobohlan rumah dan kedai milik bangsa Melayu di pusat bandar Kuala Terengganu. Dengan alasa dan jawapan yang klaise "iaitu untuk pembangunan".

Hakikatnya kawasan bandar yang didiami oleh bangsa China (bukan anti perkauman) tidak berani disentuh dan diroboh serta dihalau keluar. Ahmad Said takut bertindak kawasan bangsa China kerana ada agenda politiik dan politik perut.

Ahmad Said sebagai menteri besar lebih zalim dari Lim Guang Eng jika diukur dengan fitnah media pro-bodek bodoh kerajaan BN @kerajaan bini najib. INGAT AHMD SAID SATU SATUNYA WAKIL RAKYAT UMNO/BN DAN MENTERI BESAR YANG MENGARAHKAN MEROBOH SEBUAH MASJID DI KEMAMAN, TERENGGANU. (Untuk rekod masjid atau dikenali dengan Masjid Bujal atau tempat sembahyang umat Islam dibina hasil sumbangan dan derma orang ramai.

Sdr. Lim Guan Eng sebagai ketua menteri Pulau Pinang berbangsa China dan tidak berugama Islam lebih baik dan amanah dan ikhlas dari Ahmad Said dan menteri besar negeri-negeri yang dikuasai oleh BN/UMNO. 

Ahmad Said tidak cekap dan tidak pandai menahkodakan negeri Terengganu. Pembaziran dan ketirisan wang kerajaan lebih parah dari mantan menteri Idris  Jusoh. Ahmad Said lebih "TERUK" dari Idris Jusoh.

Ahmad Said lagi licik dari Idris Jusoh. Untuk mudah faham Ahmad Said ketua VVIP DALAM HARAKI GENG PEROMPAK.   Wang rakyat banyak dihabiskan oleh kroni-kroninya. Banyak projek projek diberi secara runding harga. Memang dasar penyamun dan pengkhianat bangsa Malayu itulah UMNO dan BN dulu kini dan selamanya. 

'KTA GERAKKAN PAS GANTI UMNO (PGU) SELURUH NGERI TERENGGANU. HANCUR,HANCUR,HANCUR UMNO, HANCUR HANCUR HANCUR AHMD SAID, RUNTUH,RUNTUH,RUNTUH UMNO" 

Tiada ulasan: