"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BERSIH 2.0 dari HARAM dan jadi HALAL!!

PenjualCendol

Sebelum ini Mufti Wilayah Persekutuan Datuk Wan Zabidi Wan Teh berkata menyertai perarakan menentang pemerintah adalah sebaris dengan dosa-dosa besar yang boleh menjejaskan iman.

Mufti ini merujuk kepada beberapa hadis, beliau menerangkan bahawa dosa akibat menderhaka kepada pemerintah diletakkan sebaris dengan syirik, membunuh, makan harta anak yatim, riba dan menderhaka kepada ibu bapa.

Utusan Malaysia menyiarkan kenyataan ini sebagai tajuk besar!!

Tapi hari ini yang paling berkuasa dalam bab Agama di negara ini YDPetuan Agong Sultan Mizan telah membenarkan BERSIH, malah baginda berjumpa dengan wakil BERSIH.

Najib pula telah menjilat ludahnya sendiri dah bersedia nak jumpa dengan wakil BERSIH dan bincang stadium mana boleh berhimpunan.

HARAM HARAM sekarang mana HARAMnya??
Nak letak mana muka Datuk Wan Zabidi Wan Teh mufti pengampu dan penjilat buntut kerajaan ini????
http://penjualcendol.blogspot.com 

Tiada ulasan: