"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Datuk Shahrir Samad Tak Cerdik Rupanya...

rosmahbertudung
Malam tadi saya menonton rancangan Soal Jawab di TV3 lebih kurang pukul 11. Moeratornya saudara Aziz  Desa. Ahli Panelnye setiausaha SPR dan Dato Shahrir Samad. Buat yg belum mengetahui, Shahrir Samad ni abang Khalid Samad, MP Shah Alam. 

Datuk Shahrir Samad ni memanglah hebat di Johor Bharu. Dia tak pernah kalah di Parlimen Johor Bharu, kemenangannya masa zamannya majoriti 30k hingga 40k atas tiket BN. Kawasannya pernah dia jadi kawasan paling banyak majoriti kemenangan. Tapi semalam saya tak sangka dia memang...

bodoh, patutlah dia tak masuk PR. Katanya kalau PR berani sepatutnya buat pilihanraya satu negeri komdian 1 negeri satu persatu sebelum BN buat PRU. Kalau macam tulah strategi Dato Shahrir dlm pakatan patut bungkuslah PR. Maknanya 4 negeri kena berlawan 4 Malaysia(jentera kerajaan)... Saya ingatkan hebat sangat dato Shahrir ni.

Setiausaha SPR pula dgn angkuh mengatakan demonstrasi tidak akan berjaya mengubah SPR. Sama-samalah kita nantikan. Dan Saudara Aziz desa, macam biasalah, hujah2nya banyak membodek....!

Tiada ulasan: