"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BERSIH: UMNO dan POLIS gagal modas operandinya

mohdnoorawang
Syabas Polis Malaysia. Anda cukup cekap dalam mencari bukti dan bahan bukti demi kepentingan desprado politik UMNO dan PM Najib.Puluhan parang dan senjata ditemui oleh POLIS sekitar Bandaraya Kuala Lumpur dan puluhanbaju BERSIH. Hebat seunguh perisikan POLIS. Ianya menjadi tajuk utama berita dan media cetak milik dan pengampu bodoh UMNO. 


BERSIH gagal dimomokan dan dicanang sebagai penghasut dan pengganas oleh BN/UMNO. Sayugia diingat semuanya adalah peranan Polis dan orang yang ditetapkan membuat kacua bilau dan huruhara.

Cukup teranga pehak berwajib dan pehak keselamatan dan orang orang yang ditentukan indentiti untuk mengadakan pergaduhan berdarah. Agar episod BERSIH dijelmakan pergaduhan berdarah diantara kaum dan kemusnahan dapat dirakamkan dalam media tv dan akhbar milik BN/UMNO.

Pehak UMNO inginkan BERSIH berada dijalanan. Tujuan untuk melebelkan puak parti PKR, PAS, DAP yang memberi sokong sepenuhnya kepada bersih sebagai pengkhianat bangsa dan tanah air. Dan sebagai modal dan isu murahan politik UMNO.

Rakyat Malaysia sudah lali dan cukup faham taktik Polis dan pehak yang berwajib untuk mengabur mata dan fikiran rakyat. Sejarah terbutti kebanyakan huruhara dalam semua unjukrasa didalangi pehak POLIS yang berpakain biasa.
Pada dasanya BERSIH gagal dijadikan lakunan isu dan peristiwa oleh UMNO. kepada pehak yang berwajib hentikan modas operandi yang dapat dibaca oleh orang berfikiran waras.

RTM. TV3. UTUSAN MALAYSIA DAN BERITA HARIAN JANGAN PERBODOHKAN FIKIRAN RAKYAT.

Rakyat yang menyokong BERSIH masih siuman. Yang menjadi tak siuman ialah UMNO dan pehak berkuasa yang menjadi tali barut pemerintah yang zalim.
BERSIH dilebelkan kominis oleh UMNO/BN. Hakikatnya UMNO/BN dan pemimpinnya lebih kominis dari kominis.

UMNO dan BN diresapi Yahudi, malah tidak tanduknya seperti Yahudi. Penasihat UMNO/BN dan PM Najib sendiri dari kaum Yahudi.

Teknik pertemuan atau terjumpa senjata seperti parang, bahan bakar dan baju kuning dalam berpa berapa temmapat di Wilayah persekutuan Kalua Lumpur dan sekitar Selangor adalah LAKUNAN PEHAK POLIS ATASA ARAHAN MENTERI DAN KETUA POLIS.

BERSIH dapat bersihkan fitnah dan propanganda pehal POLIS TERHADAP PENYOKONG BERSIH TERUTAMA PARTI DALAM PAKATAN RAKYAT.

Amat malang dan mendukacita Tuan Mufti Wilayayah Persekutuan melebelkan orang hadir dalam BERSIH sebagai dosa besar kerana melawan kerajaan yang sedia ada. Tak apalah tuan Mufti berjiwa UMNOapco.

Semua penyokong BERSIH yang berada disekitar Lembah Klang terutama negeri Selangor dan negeri persempadan hadir beramai-ramai di statdium yang bakal diumumkan oleh pehak pengajur BERSIH.

Tiada ulasan: