"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Heboh cerita Ketua Polis Negara Nak Letak Jawatan??

TKOOffline

Banyak SMS saya terima untuk pengesahan mengenai Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar nak letak jawatan kerana tak tahan desakan daripada pihak UMNO berhubung dengan Perhimpunan di Stadium Kelana Jaya beru-baru ini. Katanya berita daripada sumber Bukit Aman.

Saya gelak, kata saya apa yang terdapat di internet perlu dihalusi. Oleh kerana media ini bebas ada banyak perkara kadang kala disalahgunakan. Tak payah pergi jauh sekadar berita Ustaz Azizan sudah cukup.. Sakit dan Mati?? Bila potong kaki Hari ini atau Esok?? 2 Kali atau satu dulu?? semuanya tak ada maklumat tapi berlumba-lumba untuk menyampaikan untuk menjadi yang pertama.

Setahu saya, Tan Sri Haji Ismail Haji Omar akan bersara WAJIB pada 17 Mei 2013 ini. Mungkin sehari sebelum ini ada majlis persaraan.

KAH KAH engkau suka main-main.. POLIS pun engkau nak main. Bukan calang polis, BOS Polis pulak tu!!

Saya sebut Haji tu bukan, apa.... mana tahu tak disangka selepas bersara dia bersama PAKATAN RAKYAT. Semua perkara tak mustahil!!!

Tiada ulasan: