"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!! Saksikan betapa ramainya warga asing yang menjadi pengundi hantu telah berjaya ditangkap

Sumber Facebook
First hantu got caught! And he's from Myanmar!
Some Bangla had been caught with people power!
Seorang lagi disyaki pengundi hantu yg ditahan di SMK Sri Pantai, Pantai Dalam. Beliau memiliki IC baru atas alamat Blok F yang telah dirobohkan tahun lepas utk pembinaan bangunan baru.
pengundi hantu yg d tangkap..ic d ambl oleh polis..& mengaku dpt ic secara bebas melalui kontrak kerajaan..
Pakistanis claiming to be staying in kg Cempaka voting in groups.Share this photo.
The banglas have come to vote!.....get your camera ready to snap pictures.
Phantom voter kena kantoi
AKHIRNYA BANGLA NI BERJAYA MENGGUNDI JUGA DENGAN BANTUAN POLIS...HIDUP BANGLA..!!!!!! BANGLA PENENTU MASA DEPAN NEGARA KITA.
Dua orang Myanmar di tahan kerana cuba mengundi. Myanmar ini baru tiba di Malaysia 2 hari lepas dan terus diberikan ic untuk mengundi BN serta di beri wang rm1500.
Warga India Yang Memiliki IC Ini Disoal Siasat Oleh Calon Parlimen Cheras, Tan Kok Wai

Untuk melihat gambar dan video sila klik di sini

-tranungkite-

Harakahdaily
KUALA LUMPUR: Enam warga Myanmar dan sebuah van yang dipenuhi enam warga Bangladesh di'ajak minum teh' oleh orang ramai setelah cuba memasuki tempat mengundi.

Mereka dibawa keluar dari kawasan itu untuk diajak minum teh dan tidak dibenarkan oleh orang ramai pergi ke pusat pengundi.


12 mereka itu didapati cuba memasuki pusat pengundian di Sekolah Kebangsaan Sri Pantai, Pantai Dalam dalam Parlimen Lembah Pantai.


Di Sekolah Kebangsaan Sri Suria, Bangsar pula Harakahdaily diberitahu, beberapa buah kenderaan bercermin gelap memasuki kawasan pengundian itu melalui pintu belakang.


Tidak diketahui apa tujuan tetapi kejadian yang berlaku ketika pengundian sedang berjalan menimbulkan kekecohan di sekolah itu.


Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mempertahankan kerusi itu dengan dicabar oleh Datuk Seri Raja Nong Chik dari BN. Turut serta mencuba nasib adalah calon Bebas, Rusli Baba.

Tiada ulasan: