"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mulut celupar dan angkuh Zuraida Kamaruddin patut diajar

TKOOffline

PAS melalui dua kenyataan awal Persuruhjaya PAS Selangor, Dr Abd Rani dan SU Agong memberitahu bahawa PAS tak tuntut kerusi MB Selangor malah bersetuju Tan Sri Khalid Ibrahim kekal MB Selangor.
DAP melalui SUnya Lim Guan Eng telah memberikan kenyataan sama bersetuju Khalid kekal sebagi MB Selangor. Tapi malangnya ada yang tak setuju PULAK!!!

Mengiku khabar-khabar angin, Pengerusi PKR Selangor, Azmin Ali dan Timbalannya, Zuraida Kamaruddin telah membuat ungutan akan melepaskan jawatan masing-masing jika Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dilantik semula sebagai Menteri Besar Selangor.

Azmin dan Zuraida memberi kata dua tersebut dalam pertemuan dengan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim semalam setelah Anwar melahirkan kecenderungan melantik semula Khalid mengisi jawatan berkenaan.

Ini sumber "angin", tapi kalau banding dengan ucapan di atas, aku rasa ada orang PAS dan DAP tak akan bekerja dengan PKR di tempat bermasalah kerana cakap sombong.

Cuba semak, kawasan-kawasan yang bertempung sesama sendiri pada PRU13 baru-baru ini. Antara sebabnya Majlis Pakatan Setuju sesuatu parti tapi malangnya kerana calon parti itu "MULUT CELUPAR MACAM ZURAIDA" akhir PR bergaduh sesama sendiri.
-tranungkiteoffline-

-----
Jawatan MB Selangor bukan milik mana-mana parti dalam Pakatan Rakyat. Sesiapa saja Adun Melayu Islam yang mendapat sokongan majoriti ahli dewan undangan negeri layak menjadi MB selangor. Peringatan kepada dua tiga ekor wakil rakyat yang celupar, angkuh dan bongkak, kamu adalah khadam rakyatt bukan tuan. Kepentingan rakyat patut diutamakan - kerengga

2 ulasan:

kampong lad berkata...

dia ni layak dibaling teloq ayam kemuruk & diludah....patut la orang panggil dia mak lampir. ni semua pasai nak kumpul harta rampasan perang
mula2 gila kuasa, bila dapat kuasa (kuasa rakyat) dah lupa dia wakil rakyat, gila nak kaya raya. bukan dia sorang, ada banyak macam dia....pooraahhhh...YB atau BaB

Unknown berkata...

Setuju... mereka adalah khadam rakyat. JAwatan MB bukan mutlak milik PKR. PKR jadi MB dulupun sebab PKR dapat kerusi Majorit. Kalau nak ikut majorit, PAS lebih berhak, namun atas kepentinga rakyat PAS tidak menuntut pun kerusi MB tu, Zuraidah jangan perasan kerusi MB tu milik PKR sahaja, Pi lah mabuk.. atau pun baru telan pil kuda korang nie???