"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki tayang alat sulit pada wanita ditahan

FMT Reporters
Tangkap layar video tular memaparkan seorang penunggang motosikal mendedahkan kemaluannya kepada seorang wanita.
PETALING JAYA: Polis menahan seorang lelaki yang dipercayai mendedahkan alat sulitnya kepada seorang wanita di satu tempat letak kereta di Bukit Mertajam, Pulau Pinang pada Ahad.

Ketua polis Seberang Perai Tengah Tan Cheng San berkata suspek akan dibawa ke mahkamah Bukit Mertajam untuk mendapatkan perintah reman, lapor Berita Harian.

“Lelaki warga tempatan berusia lingkungan 50-an itu ditangkap di sebuah premis di Jalan Aston, jam 3.30 petang semalam,” katanya.

Katanya, suspek ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil 1955.

Dalam kejadian pada Ahad lalu, seorang lelaki yang menunggang sebuah motosikal menghampiri seorang wanita di tempat letak kereta sebuah restoran makanan segera lalu membuka seluar nak menunjukkan kemaluannya sebelum melarikan diri.

Wanita itu kemudiannya membuat laporan di Balai Polis Bukit Mertajam.

Satu video berdurasi 24 saat kejadian itu turut dikesan tular di media sosial.

Tiada ulasan: