"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lima calon timbalan selepas lima kawasan buat pencalonan

KUALA LUMPUR : Selepas lima kawasan PAS diketahui tentang pencalonan mereka, kini ada lima nama dicalonkan sebagai timbalan presiden PAS.

Kesemua mereka menamakan orang berlainan untuk jawatan berkenaan.
Mereka yang dicalonkan adalah penyandang Nasharudin Mat Isa (Batu), Datuk Husam Musa (Kelana Jaya), Datuk Seri Azizan Razak (Temerloh), Datuk Dr Haron Din (Selayang) dan Haji Mohamad Sabu (Bukit Bintang).

Sementara itu, Bukit Bintang hari ini membuat kejutan apabila mencalonkan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai calon presiden PAS.

Sebelum ini, keempat-empat kawasan yang telah membuat keputusan mencalon Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Untuk jawatan naib presiden pula, Husam dan Datuk Seri Nizar mendapat empat pencalonan, Mohamad Sabu (tiga) dan Nasharudin, Taib Azamudin, Mohamed Hanipa Maiden serta Datuk Nik Amar masing-masing mendapat satu pencalonan.
http://siasahdaily.blogspot.com/

Tiada ulasan: