"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Saiful: BONTOT saya diliwat di Malaysia, Hong Kong, Bangkok & Singapura!

dewa
SEWAKTU penulis duduk minum-minum teh di Macau, penulis membaca akhbar South China Morning Post yang dibeli kejap tadi di Hong Kong menceritakan kisah sedih bercampur lucu Saiful yang mendakwa lubang bontotnya telah diliwat Anwar di Malaysia, Hong Kong, Bangkok dan Singapura. Tak pernah kudengar mangsa liwat atau mangsa rogol yang sentiasa mengikut perogolnya ke seluruh dunia! Pendedahan gambar Saiful yang kelihatan cukup ceria dan happy sehari selepas 'diliwat' Anwar cukup bercanggah dengan keterangan Saiful. ULASAN dan Keratan akhbar luar negara disertakan:

"South China Morning Post
Anwar accuser claims he was raped in HK MALAYSIA
Agence France-Presse in Kuala Lumpur
May 14, 2010
The man who accuses Malaysian opposition leader Anwar Ibrahim of sodomy testified yesterday that he was raped by Anwar on trips abroad, including in Hong Kong, Bangkok and Singapore although he did not complain to police until after a later incident in Kuala Lumpur.... end".

INILAH dia 'mangsa' rogol/liwat yang paling kelakar dan bodoh. Adakah masuk akal bahawa seorang yang sudah diliwat berulangkali akan terus mengikut si peliwat ke seluruh dunia, dari Bangkok dan Singpura sehinggalah ke Hong Kong untuk terus diliwat??

Dan selepas itu, berjumpa dengan Najib, Musa Hassan dan Ezam untuk mengadu dan terus membiarkan bontotnya diliwat selepas itu??

SECARA peribadi, disebalik kesemua bukti jelas akan agenda konspirasi Najib-Rosmah dalam kes ini, keputusan kes ini sudah dapat dibaca:

"Ehem, ehem. Sekalipun saya mendapati bahawa keterangan saksi adalah sangat tidak konsisten dan bercanggah dengan kenyataan Najib dan saksi-saksi lain, dan terdapat 3 laporan doktor bahawa bontot Saiful tiada langsung kesan liwat, dan wujud bukti bahawa Saiful telah berjumpa dengan Najib, Ezam dan Musa Hassan sebelum 'diliwat', dan wujud persepsi jelas adanya konspirasi, saya mendapati ANWAR BERSALAH atas kesalahan meliwat-liwat bontot Saiful kerana saya sangat sangat berpuas hati dengan laporan doktor kerajaan bahawa wujud air mani Anwar yang membuak-buak dalam bontot Saiful yang telah tidak membasuh bontotnya sewaktu mandi wajib dan telah tidak solat untuk menjaga 'bukti' dilubang bontotnya itu'..


Kui kui. Rasanya begitulah penghakiman yang akan keluar kelak. Minta simpang. Takut-takutlah dengan Tuhan

p/s: WAKTU korang solat Jumaat nanti, ingatlah 'pengorbanan' Saiful yang telah tidak buang air dan tidak mandi wajib selama 2 hari sehingga terpaksa solat Jumaat dalam keadaan berhadas kerana 'kecemasan' yang dihadapinya.. kwah kwah

Tiada ulasan: