"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Keluarga Remaja Musykil Tindakan Polis

PETALING JAYA, 20 NOV: Ibu kepada mangsa yang mati ditembak polis, Nor Hafizah Mad Razali tidak dapat menerima cara kematian anaknya, Mohd Shamil Hafiz Shafie.

Mohd Shamil, 16 tahun adalah antara tiga suspek yang mati ditembak kerana disyaki terlibat dalam satu kes rompakan sebuah stesen minyak di Glenmarie, Shah Alam pada pukul 4.15 pagi 13 November lalu.

"Saya tidak dapat terima kematian anak saya,saya lihat tembakkan dikepalanya,begitu tepat dan tembus kebelakang"

Hati seorang ibu dirundung sayu yang tidak berkesudahan apabila mengenangkan esok merupakan hari ulang tahun anaknya yang ke 16.

Kali terakhir Norhafizah bertemu anaknya pada pukul 3.00 pagi ketika berkemas setelah selesai megendalikan perniagaan makanan di kedai Tomyam milik beliau.

Dalam pada itu,datuk mangsa Mad Razali Rahman memberitahu cucunya adalah seorang remaja yang baik dan kesal dengan tindakan polis terhadap cucunya Mohd Shamil.

"Saya memang terlalu rapat dan saya sangat sayang kepada cucu saya dan saya sedih melihat mangsa ditembak tepat dikepala dan didada," tambahnya lagi.
-tvsnews-

Tiada ulasan: