"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenapa Zaid Di Label 'Orang Jahat' ?

Sejak dipecat dari UMNO tanpa berlengah memohon menjadi ahli seumur hidup PKR bersama keluarganya. Beliau di berikan Keistimewaan di lantik pengerusi PKR Kuala Lumpur dan juga sebagai calun PKR di Hulu Selangor. . Setahun lebih beliau dalam dalam PKR. Apakah sumbangan beliau selama ini untuk memperkasakan parti ?

1) Mempropaganda kan diri beliau sebagai Penyelaras PR yang tiada  jawatan itu dalam PR.

2) Menggunakan Jentera Media songsang UMNO/BeEND yang sebenarnya di boikot oleh PR itu sendiri untuk menghina parti sendiri.

3)  Orang jahat yang baru setahun jagung dalam Parti dan menyuruh DSAI berhenti/berundur  dari berpolitik.

4) Beliau cuba mempengaruhi pemimpin PR yang lain untuk menghuru-harakan parti PKR itu sendiri untuk menyokong idologi beliau.

5)  Beliau manusia yang tidak dapat menerima hakikat yang beliau akan kalah dalam Pemilihan Timbalan Presiden dengan alasan Pemilihan Tidak Telus dan masih tidak dapat memberi bukti untuk menyokong dakwaannya.

6) Apakah Motif beliau untuk keluar pada 16 December sedangkan beliau sudah menghantar permohonan keluar parti pada 19 November?

7)  Semasa mula menyertai Parti beliau berkata ingin membantu parti dan bukan untuk mengejar Jawatan.

Zaid Ibrahim Kalau 'Orang Baik' akan berjumpa dengan kepimpinan tertinggi parti untuk melepaskan segala kehendak nafsu serakah beliau terus kepada MPP dan bukan menyembah Utusan untuk menjahanamkan parti.

Semua orang tahu Zaid sememangnya mampu untuk menubuhkan parti sendiri dan sememangnya beliau memang layak untuk melantik diri sendiri sebagai Presiden Parti yang beliau idamkan.

Silalah keluar dari PKR secepat mungkin dan tubuh Parti Baru anda dan buktikan berapa ramainya pengikut anda seperti yang anda banggkan.

Sementara PKR ..... tanpa membuang masa buangkan lah sampah sarap yang masih membusuk agar segera di cuci.. menjelang PRU 13.

Sudah berapa ramai pemimpin kanan PKR yang sudah keluar parti yang kebanyakan nya 'sedih kuat ' seperti Zaid dan manusia yang telah di beli samaada dengan duit atau maruah mereka seperti yang kita serba maklum.

Apakah sudah puas nafsu dan tembolok manusia seperti Ezam, Zul Kulim, Wee Che Keong dan spesis yang lain setelah mengkhianati amanah rakyat....? 

Media pencacai umno memfitnah PKR menunnjukkan PKR masih di geruni mereka.... kalau tidak apakah jadahnya mereka bersusah payah membuat fitnah setiap hari.......? di bantu oleh Orang2 Jahat dalam PKR itu sendiri. Ini lah modal terdesak akhir umno untuk melingkupkan PKR. Nasihat APCO semakin menjadi-jadi

Tiada ulasan: