"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MP Dan Adun PR Bersekongkol Dengan Aktiviti Judi Dan Maksiat?


Image Hosted by ImageShack.usSetelah lebih 2 tahun menjadi MP Subang dan Adun Kota Damansara , prestasi Wakil Rakyat yang mewakili PR semakin menjadi persoalan tentang kredibiliti mereka. Tertarik dengan pembongkaran Tunku Abdul Aziz dalam artikel beliau berkaitan dengan aktiviti maksiat yang bermaharalela di Kota Damansara . Tidak pasti apakah Wakil Rakyat PR ini menyedari tentang perkara ni atau bersekongkol dengan aktiviti ini


Disertakan sekali aktiviti maksiat dan perjudian yang di bawah kawasan kedua-dua Wakil Rakyat PR ini. Disebab kan YB Sivarasa Dan YB Dr Nasir. Ada juga aduan yang di buat melalui blog dan telefon kepada pusat Khidmat Masyarakat tentang isu BANTUAN MANGSA BANJIR KG.MELAYU SUBANG, yang masih tidak mendapat perhatian Kerajaan Negeri, dan yang menarik nya Pejabat YB Sivarasa langsung tidak tau tentang perkara ini apabila saya cuba bertanyakan bantuan yang perlu untuk mangsa banjir. 


Saya cuba membandingkan perkara ini MPPJ enforcement officers cry foul dengan isu ini PSM kecewa ahli majlis digugur

Kerus majlis tempatan: MB S'gor akan jumpa PSM yang pada saya menampakkan legasi UMNO yang ada dalam PR yang akan menyambung warisan tembolok UMNO/BN . Adakan Aktiviti maksiat dan perjudian ini yang berakar umbi sejak sejak dari pemerintahan UMNO/BN ini akan terus bermaharalela dan YB PR akan di tuduh bersubahat..? 

Sila perhatikan SYURGA PERJUDIAN  yang kerap di kunjungi oleh anggota POLIS sebagai markas untuk berjudi di lengkapi dengan gambar dan alamat seperti yang tertera yang di lengkapi dengan sistem CCTV yang cangih.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
No 12 Jalan Dinar F U3/F  Subang Perdana 
Image Hosted by ImageShack.us
Banner ini yang berhadapan dengan pusat perjudian di Pasaraya HERO Subang Jasa di Pekan Subang yang juga kira-kira 500 meter dari Balai Polis Kg Subang

Image Hosted by ImageShack.us
Pusat Judi Di Hadapan Pasaraya HERO
 Image Hosted by ImageShack.us
 Kelab Malam Jalan DINAR D  U3/D
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
4 Gambar di atas yang menunjukkan Restoran yang menghalang dan membuka meja di atas jalan . Lesen Besar MBSA...?? 



Apakah tindakan Pihak PDRM , MBSA,  YB Sivarasa dan YB Dr Nasir dalam isu ini..?  Artikel ini juga akan di hantar ke http://sivarasa.blogspot.com/  dan 


http://www.kotadamansara.net/ untuk tindakan susulan
Prestasi anda akan menentukan akan di nilai dalam isu ini.. 
Menuju Putrajaya...? 
-tko-

Tiada ulasan: