"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita mati dikelar

SANDAKAN, 6 Nov: Seorang pekerja kilang waita ditemui mati dengan kesan luka di leher di sini hari ini. Mayat mangsa, Ana Aripe, 30, dijumpai dalam sebuah bilik mandi di kawasan rumah pekerja sebuah kilang papan di Kilometer 17.6 dekat sini.


Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Rosli Mohd Isa berkata, mayat mangsa ditemui oleh anak saudaranya apabila ingin menggunakan bilik mandi tersebut.


Menurutnya, sebaik sahaja dimaklumkan mengenai kejadian tersebut, pihak polis bergegas ke lokasi kejadian bagi menjalankan siasatan.


"Siasatan awal mendapati, terdapat kesan luka yang dipercayai bekas tikaman dengan benda tajam pada bahagian leher mangsa," katanya di sini hari ini.


Rosli berkata, polis kemudian menghantar mayat mangsa ke Hospital Duchess Of Kent untuk bedah siasat.


Katanya, tiada sebarang tangkapan dibuat dan pihak polis kini menjalankan siasatan lanjut berhubung kejadian tersebut.


Beliau menambah, kes tersebut disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan.
-utusan-

Tiada ulasan: