"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar gempur Terengganu 7 Julai

Harakahdaily
KUALA TERENGGANU, 4 Julai: Menjelang perhimpunan Bersih di Kuala Lumpur 9 Julai, Ketua Umum PKR akan menggempur Terengganu 7 Julai melalui program siri jelajah Datuk Seri Anwar Ibrahim Ke Terengganu.
Anwar akan memberi ucapan di dua tempat di negeri itu pada hariu Khamis ini iaitu di Jerangau Sungai, Dungun dan hujung jambatan Kuala Berang, Hulu Terengganu.

Di Jerangau, ceramah Perdana Demi Rakyat Anwar akan disertai sama Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution, Adun Sura, Wan Hassan Ramli dan Ketua Cabang PKR Dungun, Abdul Rahman Yusof.

Di Hulu Terengganu pula, pemimpin utama PAS dan PKR akan bersama Anwar memberikan ceramah gempur perdana.

Ia termasuklah Presiden PAS sendiri, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang, Pengerusi PKR Terengganu, Azan Ismail dan Pesuruhjaya PAS Terengganu, Mohamad Abdul Wahid Endut.

Tiada ulasan: