"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ahli Falak Sahkan UFO di Yaman

ismanusa
Gambar oleh Aseel Badiyah menunjukkan pesawat putih berbentuk segitiga terbang membelah awan

Seorang jurugambar Yaman telah menangkap gambar yang beliau percayai merupakan sebuah pesawat UFO melintasi kawasan pergunungan di sebelah utara Yaman.

Gambar yang diperolehi Aseel Badiyan itu menunjukkan pesawat putih berbentuk segitiga sedang terbang membelah awan. Beliau memberitahu ketika beliau sedang mengambil gambar pemandangan gunung apabila objek asing tersebut melintasi lensa kameranya. Kawasan pergunungan tersebut berada kira-kira 90km dari Sanaa.

Mengulas tentang gambar tersebut, seorang ahli falak terkenal Saudi mengatakan beliau telah meneliti gambar tersebut dan mempercayai gambar tersebut adalah tulin.

" Saya telah mencarinya di internet untuk kejadian yang sama diseluruh dunia dan mendapati gambar yang saya ambil ini adalah paling jelas setakat ini..saya percaya sesiapa yang memiliki pesawat tersebut adalah golongan yang mempunyai tamaddun yang amat maju," Ujar Badiyan terhadap akhbar Saudi dan Yaman.

Memetik lapuran Ajel, akhbar harian Saudi berbahasa arab, timbalan pengerusi persatuan Falak Saudi, Sharaf Al Sifyati, berkata:" Tidak dapat dinafikan bahawa kita bukanlah keseorangan didalam alam terbentang luas ini dan disana terdapat makhluk lain yang hanyalah Allah mengetahuinya."

Beliau menambah lagi:" Apabila jurugambar Yaman ini menghubungi saya dan menunjukkan gambar tersebut, saya merasakan beliau bercakap benar..saya telah meneliti gambat tersebut dan mendapati ia adalah tulin dan tidak melibatkan sebarang penambahan atau suntingan..dan untuk objek tersebut, saya percaya ia adalah pelik dan luarbiasa tetapi saya tidak pasti ia adalah pesawat angkasa kerana fenomena ini masih lagi kemungkinan berbanding realiti..saya berpendapat kejadian ini perlu disiasat sepenuhnya."

Tiada ulasan: