"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE

Lahad Datu: Senjata Umno makan tuan...

paklongdin
Salam semua...Ni la akibatnya bila dibiaq pemimpin tamak yang hanya jaga kepentingan tembolok sendiri untuk teruih kekai berkosa tanpa pikiaq panjang. Jenih ada akai tak reti pakai...

Tak dak kerja pi cari kerja...

Bila ada kerja mula nak ternganga...

Bagi IC nak kekai berkosa...

La dah kalut, rakyat jadi mangsa...

Bagi lagi IC kat orang luaq...

Depa dah mula gagau kot dalam seluaq...

Buat la apa pun depa tak mau keluaq...

Kacau-kacau jadi lagi hingaq...

Apa makna gamaknya kata-kata yang mai dari Pemimpin Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) neh...

“Saya khuatir akan berlaku perang sivil di Sabah kerana ada ribuan etnik Bangsamoro yang menetap di Sabah, kata Ketua Politik Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) Haji Gapul Hajirul di petik Philippine Star semalam.

Bagi lagi IC kat depa, kan dah makan tuan...!!!

Pak Long mintak sangat-sangat, pemimpin yang ada dan pihak berwajib dapat cepat buat penjelasan yang sebenaq. Depa tak boleh sembunyi apa yang depa tau, ni bukan zaman Tok Nadoq... Orang tak tau yang sebenaq dari hangpa, depa dapat dari orang lain, lagi kalut...
Wassalam...

Tiada ulasan: