"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tun Dr Mahathir Mahu Serang "Ahli UMNO Segera"..!!!!

Orang Ni

BAGAN SERAI - Dr Mahathir Mohamad berpendapat sudah tiba masanya kerajaan mengambil tindakan keras terhadap pihak penceroboh selepas insiden pertumpahan darah di Lahad Datu dan Semporna, Sabah.

"Sekarang ini saya fikir tidak ada jalan lain melainkan kerajaan melancarkan serangan balas supaya dapat dihapuskan sama sekali pasukan Sulu ini walaupun dengan (tindakan) ini ramai mereka terbunuh, tapi ini tidak dapat dielakkan kerana mereka yang menyerang Sabah, bukan kita yang menyerang mereka," katanya kepada pemberita selepas memberi ucapan pada Himpunan Rakyat Perak anjuran Perkasa di sini, semalam. - SH.

Jom Lihat Bukti Mahathir Mahu Serang Ahli UMNO Segera:
.................................................

Orangni: Rupanya Sultan Sulu orang UMNO jadi padanlah releks jer Najib dan Hishamuddin menangani kes ini. Apapun Hishammuddin bin Tun Hussein Harus Letak Jawatan sebagai Menteri Dalam Negeri Malaysia kerana gagal menjaga dan mentadbir urus anggota keselamatan..!!!!
Tidak mustahil kerana UMNO BN mahu kekal kuasa akan muncul selepas ini Sultan Bangla,Sultan Nepal,Sultan Indon dan macam2 Sultan....

Tiada ulasan: