"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE

PI. Bala: Najib Razak dan keluarganya terlibat dengan pembunuhan.

mohdnoorawang
Mungkin tarikh pembunuhan wanita mongolia Altantuya sudah dilupai. Wanita bernama Altantuya ditembak dan dihancurkan semua jasad atau mayatnya dengan bom C4 oleh pegawai keselamatan.
Hari ini sekali lagi rakyat Malaysia kembali ingat peristiwa seorang wanita Mongolia bernama Altantuya yang dikaikan dengan Najib Razak terbukti lagi kuat dengan kenyataan PI Bala dalam sesi ceramah membongkar siapa dalang dan watak utama dalam kes berporfail tinggi.
Secara ringkasnya Pi Bala mendedahkan Najib Razakperdana menteri Malaysia terlibat dalam komplot pembunahan dan kematian Altantuya sperti dalam Surat Sumpah yang pertama.

PI Bala berkata Altantuya datang ke Malaysia hanya menuntut wang USD500.000 dan 3 tiket penerbangan balik ke negara mereka Mongolia. Wang tersebut adalah hasil pembelian kapal selam dari negara Perancis upah sebagai orang tengah diantara kerajaan Malaysia, Najib Razak dan Razak Baginda.

Cerita bala panjang, kami hanya mengambil intipati ceramah pendedahan Pi Bala. Dan Surat Sumpah 1 adalah yang benar dan amat benar. Sumpah 2 atau surat sumapah kedua hanya satu penipuan untuk menutup cerita sebenar. Malah ianya juga terlibat keluarga Najib Razak.

Terpulanglah kepada rakyat Malaysia untuk membuat keptusan PRU13. Yang pasti Najib Razak perlu disingkirkandari kerusi perdana menteri dan diganti dengan pemimpin UMNO yang lain seperti Muhyiddin Yassin boleh menganti Najib Razak. itu pun jika BN/UMNO menang banyak kerusi parlimen dalam PRU13. sekian

Tiada ulasan: