"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE

BN/UMNO terlibat dengan Peristiwa Lahad Datu, Sabah.

mohdnoorawang

Agak pelik dan tidak masuk akal "tentera Sulu" dapat mendarat jajahan Malaysia di Lahad Datu Sabah. Dalam kecangihan radar dan sistem maklumat bahagian keselamatan negara dan sempadan diperbodohkan oleh "Tentera Sulu".

Dari pandangan mata kasar, BN/UMNO terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam peristiwa "Lahad Datu Sabah yang megorbankan dua orang pegawai keselamtan dan 14 orang "Tentera Sulu".

Banyak perkara yang pelik berlaku dalam isu pendaratan "Tentera Sulu" di Lahad Datu dan banyak rahsia dan peristiwa Lahad datu disembunyikan dari media masa Malaysia.

Kami teruja dan menyokong pandangan bekas pegawai kanan angkatan tentera laut Malaysia, peristiwa Lahad Datu mungkin lakunan kerajaan BN/UMNO terutama pemimpin UMNO/BN Sabah.

Tidak masuk akal pihak keselamatan Malaysia tidak dapat menghidu dan mengesan satu gerombolan "tentera sulu" menyusup masuk lengkap dengan senjata dan peralatan tentera. Memang tidak masuk akal.

Jelas nampak ada permainan antara "tentera Sulu dengan kerajaan BN/UMNO dalam isu "tentera Sulu" . Untuk rekod hampir 1juta orang di Sabah mendapat kad pengenalan biru atau mendapat kerakyataan express diera regim jahat Mahatahir menjadi perdana menteri dengan tujan untuk menang pilihanraya umum di negeri Sabah. Inilah kerja jahat Mahathir dan BN/UMNO Sabah dan pusat.

Tiada ulasan: